Terwijl we nog volop bezig zijn met alle activiteiten van dit orkestjaar, kijken we toch ook al een beetje naar volgend seizoen. En dat zouden we heel graag doen met wat nieuwe leden erbij.
We maakten een nieuwe flyer, die we ondertussen overal aan het verspreiden zijn. Misschien bent u hem al ergens tegengekomen?
Kent u enthousiaste muzikanten, dan mag u onze flyer zeker doorgeven!
Of komt u soms op een plek waar veel (jonge) muzikanten passeren, en waar u nog geen flyers gezien hebt? Geef zeker een seintje!



